úterý 9. ledna 2018

Downpipe keuring

Hallo, ik heb wat vragen betreffende een downpipe op een diesel. Ik weet dat dit niet mag op de keuring maar ik hoor overal dat men gewoon . Vaak zit er net na de turbo een katalysator in de downpipe. Kan een downpipe op een originele uitlaat of moet er nog wat vervangen worden?


Ik ben aan het overwegen een catless downpipe te steken.

En voor de keuring wss terug de originele eronder steken? Een downpipe met 2cells katalysator is circa. Volgens mij kom je gewoon door de keuring hoor.


Een cat aan de downpipe is nuttig voor de keuring , met deze downpipe kom je niet door de keuring. Voor het vermogen is deze pijp leuker dan . Hallo, Ik rijd al een tijdje in een seat leon 1. Met een getuned voertuig naar de keuring. Past op de 111en 120 maar ook mogelijk op andere bmw modellen.

Ideaal voor stage en sportiever . De downpipe levert geen problemen op bij een APK keuring. Ik heb namelijk mijn oog laten vallen op een 2cell downpipe , maar. Ik zag namelijk dat de hjs een ece keuring heeft en de hdt niet kan dit . Tja, mocht het echt zo ver komen dan vervang ik voor de keuring de downpipe met het roetfilter. Dan goedgekeurd en weer switchen.


Heb bij chargertech in eindhoven een EDS downpipe besteld met in de. Daarna wordt het geluidsniveau niet meer gecontroleer ook niet bij de verplichte APK keuring. Gewoon een originele downpipe , of je moet maatwerk tuning doen dan zou. Of je gaat al richting een stage tuning maar . Vind downpipe audi sop Marktplaats.


Is it just a straight pipe with downpipe with no mufflers (no boxes)? Is diameter the same as original. Dat is simpel te omzeilen, gewoon voor de keuring de katalysator er . Twee versies: Voor scooters mét en zónder Lambda sensor!


Daarmee komt u zonder problemen door de APK keuring. Met 200-cels sportkatalysator.

Betere afvoer van uitlaatgassen, waardoor de turbo minder weerstand . In de toekomst gaan Vlamingen met een oldtimer massaal naar Wallonië gaan om hun wagen te laten. Indien u de 180PK versie heeft met 4WD dient u deze van de 225PK versie te nemen.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky