čtvrtek 18. ledna 2018

Výměna mrazové zátky

Výměna mrazové zátky – Ford Pinto. Jako mrazová zátka se označuje zátka uzavírající otvor v bloku nebo hlavě spalovacího motoru. Snadnost výměny zátky závisí na její přístupnosti. Zdravím, tak mi odešla mrazová zátka.


Prorezla dirka a utíká voda ven.

Máte někdo nějakou zkušenost s výměnou ? Asi bude lepší vyměnit rovnou všechny 4 . Při renovaci motoru jsem zjistil, že v hlavě chybí mrazová zátka. Po poradě jsem postupoval následovně:- vyčistil jsem otvor s drážkou. Neviem o aký motor sa jedná ale protimrazové zátky môžu byť vytlačené aj. Měl bych obavu, že při těch mrazech co byly, to nebude jen o mrazových zátkách.


Těsnění pod hlavou, seřízení.

Zdravim, po známém máme 4hdi a nenapadlo nás, že není v motoru fridex. Voda samozřejmě zamrzla a nyní po rozmražení a nastartování . Takže jsme rovnou objednali novou přírubu a zítra jdu na výměnu , takže se na. Díky za vysvětlení té mrazové zátky , ani jsem netušil, že něco . Opatrne vyberes mrazove poistky, ja som pouzil na vypacenie tenky. Mrazovka, mrazová zátka 20mm. Hematologovi za návod na výměnu mrazových zátek , ale přece jen to . Měl bych dotaz, jak moc dobře se ti vyndávala ta mrazová zátka z bloku a. Protimrazová zátka od FEBI BILSTEIN.


Na mě to podle těch fotek působí jako prorezlá protimrazová zátka. Pokud je to jen mrazová zátka a bude k mání tak by to mělo snad jít vyměnit bez další demontáže. Jen pro zajímavost - podobný problém jsem řešil po výměně rotoru v . Původní mrazovky byly částečně zkorodovaný, takže chladící . Nevím jestli je lepší sundat . Objednat: mrazová zátka motoru Jeep 2 . Zo sortimentu výrobkov firmy VEMA máme v ponuke mrazové poistky do blokov motorov, vypúšťacie zátky olejových …Dočítať sa viac .

Má-li motor montovány mrazové , ( zaslepovací zátky ) kontrolujeme jejich těsnost. Pokud někdo máte zkušenosti s výměnou a kde zakoupit nové bude rád za každou informaci. Nový mrazový zátky bloku motoru - pěkná pakárna! Diagnostika řídící jednotky i LPG.


Proto se ptáje tam nějaká mrazová zátka nebo něco, kde by voda mohla utíkat. Pokud to neni ta zezadu motoru, tak by snad pri vymene nemusel motor ven, .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky