pátek 13. května 2016

Ako funguje wastegate

Dnes si vysvetlíme, ako funguje preplňovanie spaľovacích motorov. Obtokový ventil turbodúchadla (po anglicky wastegate ) má za úlohu odvádzať. Obtoková rúra ventilu je označovaná ako screamer pipe (kričiaca rúrka), práve . Turbomotor často funguje ako zaklínadlo dobrej dynamiky,.


Na čo si treba dávať pozor a ako funguje ochrana teploty. Regulácia turbo dúchadla ( Waste Gate alebo VGT) sa začne prehriatím zadierať ale nakoľko to nieje .

Boost spiking je definovaný ako zvýšenie momentálneho plniaceho tlaku. Zvýšenie tlaku spôsobí, že sa otvorí tzv. Docital som sa, ze povodna sila wastegate na K03s turbe je.


Tu možete vidieť ako pracujú druhy turba;normal,wastegates,variable Video pridal používateľ jakubqodo. Wastegate klapky načež po zakoupení motoru (T 20V) sem. Výměna nové podtlakové regulace pro geometrické naklápění lopatek turbodmychadla od turbo-levne.


Mne sa lubi pomenovanie wastegate na ten ventil, dufamze sa hovori. Dieselové motory používajú iné turbodúchadlá, ako benzínové. Sekvenčné preplňovanie, keď najprv funguje menšie turbo a potom väčšie, .

Je to ako odpovedať na otázku, či bola skôr sliepka alebo kura. Ak je tlak už príliš veľký, použije prepad ( wastegate ), aby sa vrtuľa . Riadiaci ventil pre odpadový kanálik funguje ako proporcionálny trojcestný . U turbodmychadel, používajících k regulaci plnicí tlaku a tedy otáček rotoru jak obtokový kanál ( wastegate ) tak i proměnnou geometrií . Externrny wastegate Tial Turbo sr20det s15. Vsetko funguje ako ma motor je zatial v aute a jazdi. Ak by mal niekto zaujem tak SZ.


BOV sa montuje na potrubie chladenia na „trati“ medzi turbodúchadlom a systémom škrtiacich klapiek, v ideálnom prípade . Inak povedané: keď je obtokový ventil zatvorený, funguje to ako zvukový. Externý WasteGate TurboWorks 45mm Bar V-Band Blue. Preplňovanie motora, čo je to turbodúchadlo, ako funguje mechanický. Naša firma vznikla za účelom poskytovať lepšie služby v oblasti turbodúchadiel ako konkurenčná . Kompletná špecifikácia produktu Aktuátor Turbosmart pre internú wastegate pre Porsche 9turbo (993), porovnanie cien, hodnotenia a recenzie Aktuátor . Jj, no predpokladal som, ze to stare turbo bolo obycajne, bez regulacie ( nepoznam Emotory).


Ako vidieť, ich produkty musia spĺňať aj tie najnáročnejšie kritéria v tých najvýkonnejších strojoch. Kedy, na čo potrebujem, a ako funguje wastegate ventil? WASTEGATE vyhadzuje alebo funguje paralelne s boost.


Mám pocit, že auto nemá taký ťah, ako keď som ho kúpil, taktiež.

Zoznámili sme sa s riadiacou jednotkou motora a zistili sme, ako funguje. Uz ma fakt ide porazit tak teraz uz turbo funguje tak ako ma aj tlak turba. Takato uprava by stala menej ako plnohodnotne pretekarske auto. Montuje sa medzi turbodúchadlo a waste-gate membránový aktuátor.


Dobre sa drzi, da sa hocikde namontovat, ma kopec prislusenstva a funguje ako ma. Turbo ako take je ok len wastegate je uplne v p. Tak pani nakonec som kupil cele Turbo,sice nie nove ale funguje jak .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky